Z důvodu plánované odstávky elektřiny budou 13.6.2024 omezený provoz a infolinka. Nelze vyzvednout zbozí osobně ani odeslat. Objednávky budou zpracovány

Motocyklový akumulátor VTB-2 V-Twin JMT Lithium-iontová

Lithium-iontová baterie JMT pro Harley Davidson
Špičková technologie pro všechny dvojčata V2 od Harley
Nahrazením standardní olověné baterie lithium-iontovou baterií JMT můžete ušetřit až 5 kg hmotnosti bez výrazného úsilí.
Následující výhody hovoří ve prospěch lithium-iontových baterií JMT:
- Asi 1/3 hmotnosti srovnatelné olověné baterie
- Nepřekonatelný poměr úspor nákladů a hmotnosti
- Lze instalovat v libovolné poloze, protože neobsahuje kyselinu
- neobsahuje těžké kovy
- vyvážený výboj / náboj všech buněk vyvažovači
- rychlé nabíjení s možným vysokým nabíjecím proudem (až 90% za 6 minut)
- velmi nízké samovybíjení (max. 5% za měsíc)
- i při vysokých teplotách stále dobrý výkon až do 60 ° C
- bezpečná technologie a dlouhá životnost
- Speciální černý zdrsněný povrch pro optimální vzhled
- velmi vysoký výkon při studeném startu
- vynikající odolnost proti vibracím
- Vysoce pružné připojení pólů zajišťuje hladký start a dlouhý
život
- Dodáváno s krycí tyčí, také v černé barvě
Olověné baterie mohou díky svým specifickým vlastnostem využívat pouze 30% své kapacity, zatímco lithium-iontové baterie používají téměř 100% své kapacity. Z tohoto důvodu vyžadují lithiové verze baterií JMT pouze 1/3 kapacity srovnatelné olověné baterie se stejným startovacím výkonem.
Rovnoměrný stav nabití všech buněk je také zajištěn vestavěným procesorem (?balancer?).
Upozorňujeme, že k nabíjení lze použít pouze vhodné nabíječky. Doporučujeme nabíječky JMP. Maximální doporučené nabíjecí proudy naleznete v níže uvedených technických údajích.
Za žádných okolností by neměly být používány nabíječky, které se pokoušejí odsířit hluboce vybité baterie pod 10 V s napětím vyšším než 14,9 V, než začnou skutečný náboj.
Maximální nabíjecí napětí 14,9 V nesmí být nikdy překročeno.
Výrobce zaručuje dostatečnou startovací kapacitu až -5 stupňů Celsia.
technologie
Lithium-iontové baterie JMT používají jako katodový materiál fosforečnan železitý (LiFePO4) a při jejich výrobě používají lithium-polymerový proces. Výsledkem je, že za normálního provozu nemohou vzplanout ani explodovat.
Technologie a výrobní proces zaručují nejvyšší bezpečnostní standard pro lithiové baterie.
Cena s DPH: 9 199 Kč (7602,48 bez DPH)
Dostupnost: externí sklad: 3-6 pracovních dnů
Objedn. číslo 57059
+ -

Lithium-iontová baterie JMT pro Harley Davidson
Špičková technologie pro všechny dvojčata V2 od Harley
Nahrazením standardní olověné baterie lithium-iontovou baterií JMT můžete ušetřit až 5 kg hmotnosti bez výrazného úsilí.
Následující výhody hovoří ve prospěch lithium-iontových baterií JMT:
- Asi 1/3 hmotnosti srovnatelné olověné baterie
- Nepřekonatelný poměr úspor nákladů a hmotnosti
- Lze instalovat v libovolné poloze, protože neobsahuje kyselinu
- neobsahuje těžké kovy
- vyvážený výboj / náboj všech buněk vyvažovači
- rychlé nabíjení s možným vysokým nabíjecím proudem (až 90% za 6 minut)
- velmi nízké samovybíjení (max. 5% za měsíc)
- i při vysokých teplotách stále dobrý výkon až do 60 ° C
- bezpečná technologie a dlouhá životnost
- Speciální černý zdrsněný povrch pro optimální vzhled
- velmi vysoký výkon při studeném startu
- vynikající odolnost proti vibracím
- Vysoce pružné připojení pólů zajišťuje hladký start a dlouhý
život
- Dodáváno s krycí tyčí, také v černé barvě
Olověné baterie mohou díky svým specifickým vlastnostem využívat pouze 30% své kapacity, zatímco lithium-iontové baterie používají téměř 100% své kapacity. Z tohoto důvodu vyžadují lithiové verze baterií JMT pouze 1/3 kapacity srovnatelné olověné baterie se stejným startovacím výkonem.
Rovnoměrný stav nabití všech buněk je také zajištěn vestavěným procesorem (?balancer?).
Upozorňujeme, že k nabíjení lze použít pouze vhodné nabíječky. Doporučujeme nabíječky JMP. Maximální doporučené nabíjecí proudy naleznete v níže uvedených technických údajích.
Za žádných okolností by neměly být používány nabíječky, které se pokoušejí odsířit hluboce vybité baterie pod 10 V s napětím vyšším než 14,9 V, než začnou skutečný náboj.
Maximální nabíjecí napětí 14,9 V nesmí být nikdy překročeno.
Výrobce zaručuje dostatečnou startovací kapacitu až -5 stupňů Celsia.
technologie
Lithium-iontové baterie JMT používají jako katodový materiál fosforečnan železitý (LiFePO4) a při jejich výrobě používají lithium-polymerový proces. Výsledkem je, že za normálního provozu nemohou vzplanout ani explodovat.
Technologie a výrobní proces zaručují nejvyšší bezpečnostní standard pro lithiové baterie.