Brzdový kotouč Contour EBC MD6249C

Brzdový kotouč EBC Contour
Cílem vývoje je zlepšit brzdný výkon ve srovnání s původním brzdovým kotoučem. Společnost EBC používá pro brzdové kotouče MX Contour tepelně zpracovanou uhlíkovou ocel. Tato ocel je mnohem odolnější proti korozi než litá ocel.
Celý povrch je navíc chráněn 3 mikrony silnou vrstvou zinku, která se v oblasti kontaktní zóny brzdového obložení opotřebovává již během brzdění.
Pouze v této oblasti se může po delší době používání vytvořit lehká blesková rez.
Brzdové kotouče jsou vrtány v provedení ptačí klece, aby se vystačilo s co nejmenším počtem otvorů a zároveň se optimalizovalo čištění brzdového kotouče od dešťové vody a brzdového prachu. Čím méně otvorů, tím lepší brzdný účinek na mokru a nižší opotřebení.
- Špičkový obrysový design
- Pevný brzdový kotouč, velmi lehký, zcela nový profil.
- Vyrobeno z tepelně zpracované uhlíkové oceli.
- Brzdná plocha vyvrtaná s optimalizovaným vzorem otvorů.
- Radiálně uzemněné.
- Pozinkovaná na ochranu proti korozi.
- Nezávislý design.
- Tloušťka brzdového kotouče se může v porovnání s originálním dílem lišit.
MADE IN UK
Cena s DPH: 1 638 Kč (1353,72 bez DPH)
Dostupnost: skladem v ČR: 2-3 pracovní dny
Objedn. číslo 54729
+ -

Brzdový kotouč EBC Contour
Cílem vývoje je zlepšit brzdný výkon ve srovnání s původním brzdovým kotoučem. Společnost EBC používá pro brzdové kotouče MX Contour tepelně zpracovanou uhlíkovou ocel. Tato ocel je mnohem odolnější proti korozi než litá ocel.
Celý povrch je navíc chráněn 3 mikrony silnou vrstvou zinku, která se v oblasti kontaktní zóny brzdového obložení opotřebovává již během brzdění.
Pouze v této oblasti se může po delší době používání vytvořit lehká blesková rez.
Brzdové kotouče jsou vrtány v provedení ptačí klece, aby se vystačilo s co nejmenším počtem otvorů a zároveň se optimalizovalo čištění brzdového kotouče od dešťové vody a brzdového prachu. Čím méně otvorů, tím lepší brzdný účinek na mokru a nižší opotřebení.
- Špičkový obrysový design
- Pevný brzdový kotouč, velmi lehký, zcela nový profil.
- Vyrobeno z tepelně zpracované uhlíkové oceli.
- Brzdná plocha vyvrtaná s optimalizovaným vzorem otvorů.
- Radiálně uzemněné.
- Pozinkovaná na ochranu proti korozi.
- Nezávislý design.
- Tloušťka brzdového kotouče se může v porovnání s originálním dílem lišit.
MADE IN UK