Brzdový kotouč EBC MD4144

EBC HPSR brzdový kotouč, pevné verze. MADE IN UK.
Cílem při vývoji je zlepšení brzdného účinku ve srovnání s původním brzdového kotouče. EBC používá HPSR oceli s nízkým obsahem uhlíku, které mají vyšší koeficient tření o 18%. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než lité oceli. Kromě toho, že celý povrch s 3-mikronů povlakem o tloušťce zinku je chráněna, který již obrušuje v oblasti kontaktní zóny podložky při zpomalování. Pouze v této oblasti Light povrchovou rez může na prodloužené životnosti.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány v křídlech návrhu ptáka vystačit s co nejmenším počtem děr jak je to možné s optimálním čištěním brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím méně otvory jsou, tím lepší je mokrý brzdný výkon a nižší opotřebení.
mleté ??brzdový kroužek z kované HPSR oceli s nízkým obsahem uhlíku -.
- Z tohoto důvodu narušení hospodářské brzdového kotouče i při maximálním zatížení.
- č vitrifikace koeficientu brzdění třecí plochy tak zůstává konstantní.
- brzdný povrch vrtané s optimalizovaným vzorem děr.
- pozinkovaná na ochranu proti korozi.
- nejnižší výrobní tolerance.
- EBC doporučuje brzdových destiček pro zajištění brzdný výkon EBC Double-H slinutých.
- Nezávislá konstrukce.
Barva: zlatá
Cena s DPH: 4 017 Kč (3319,83 bez DPH)
Dostupnost: skladem v ČR: 2-3 pracovní dny
Objedn. číslo 52626
+ -

EBC HPSR brzdový kotouč, pevné verze. MADE IN UK.
Cílem při vývoji je zlepšení brzdného účinku ve srovnání s původním brzdového kotouče. EBC používá HPSR oceli s nízkým obsahem uhlíku, které mají vyšší koeficient tření o 18%. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než lité oceli. Kromě toho, že celý povrch s 3-mikronů povlakem o tloušťce zinku je chráněna, který již obrušuje v oblasti kontaktní zóny podložky při zpomalování. Pouze v této oblasti Light povrchovou rez může na prodloužené životnosti.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány v křídlech návrhu ptáka vystačit s co nejmenším počtem děr jak je to možné s optimálním čištěním brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím méně otvory jsou, tím lepší je mokrý brzdný výkon a nižší opotřebení.
mleté ??brzdový kroužek z kované HPSR oceli s nízkým obsahem uhlíku -.
- Z tohoto důvodu narušení hospodářské brzdového kotouče i při maximálním zatížení.
- č vitrifikace koeficientu brzdění třecí plochy tak zůstává konstantní.
- brzdný povrch vrtané s optimalizovaným vzorem děr.
- pozinkovaná na ochranu proti korozi.
- nejnižší výrobní tolerance.
- EBC doporučuje brzdových destiček pro zajištění brzdný výkon EBC Double-H slinutých.
- Nezávislá konstrukce.
Barva: zlatá