Brzdový kotouč levý EBC Pozinkovaná ocel MD4006LS

Brzdový kotouč EBC HPSR, pevná verze. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšit brzdný výkon oproti původnímu brzdovému kotouči. Společnost EBC používá ocel HPSR s nízkým obsahem uhlíku, která má o 18 % vyšší koeficient tření. Tato ocel je mnohem odolnější proti korozi než litá ocel. Celý povrch je navíc chráněn 3 mikrony silným zinkovým povlakem, který se opotřebovává v oblasti kontaktu brzdových destiček, jakmile jsou brzdy aktivovány. Pouze v této oblasti může vzniknout lehká blesková koroze s delší životností.
Brzdové kotouče jsou vrtány v provedení ptačí klece, aby se vystačilo s co nejmenším počtem otvorů a zároveň se optimalizovalo čištění brzdového kotouče od dešťové vody a brzdového prachu. Čím méně otvorů, tím lepší brzdný účinek na mokru a nižší opotřebení.
- Brzdový kroužek vyfrézovaný z kované oceli HPSR s nízkým obsahem uhlíku.
- Proto nedochází k deformaci brzdového kotouče ani při nejvyšším zatížení.
- Brzdná plocha se nezasklívá, součinitel tření proto zůstává konstantní.
- Brzdová plocha vyvrtaná s optimalizovaným vzorem otvorů.
- Pozinkovaná na ochranu proti korozi.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- Společnost EBC doporučuje brzdové destičky EBC Double-H Sinter pro dosažení nejlepšího brzdného výkonu.
- Nezávislý design.
Cena s DPH: 3 000 Kč (2479,34 bez DPH)
Dostupnost: skladem v ČR: 2-3 pracovní dny
Objedn. číslo 52566
+ -

Brzdový kotouč EBC HPSR, pevná verze. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšit brzdný výkon oproti původnímu brzdovému kotouči. Společnost EBC používá ocel HPSR s nízkým obsahem uhlíku, která má o 18 % vyšší koeficient tření. Tato ocel je mnohem odolnější proti korozi než litá ocel. Celý povrch je navíc chráněn 3 mikrony silným zinkovým povlakem, který se opotřebovává v oblasti kontaktu brzdových destiček, jakmile jsou brzdy aktivovány. Pouze v této oblasti může vzniknout lehká blesková koroze s delší životností.
Brzdové kotouče jsou vrtány v provedení ptačí klece, aby se vystačilo s co nejmenším počtem otvorů a zároveň se optimalizovalo čištění brzdového kotouče od dešťové vody a brzdového prachu. Čím méně otvorů, tím lepší brzdný účinek na mokru a nižší opotřebení.
- Brzdový kroužek vyfrézovaný z kované oceli HPSR s nízkým obsahem uhlíku.
- Proto nedochází k deformaci brzdového kotouče ani při nejvyšším zatížení.
- Brzdná plocha se nezasklívá, součinitel tření proto zůstává konstantní.
- Brzdová plocha vyvrtaná s optimalizovaným vzorem otvorů.
- Pozinkovaná na ochranu proti korozi.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- Společnost EBC doporučuje brzdové destičky EBC Double-H Sinter pro dosažení nejlepšího brzdného výkonu.
- Nezávislý design.