Brzdový kotouč X EBC MD3098X

Řada EBC X / XC - Plně plovoucí brzdové kotouče pro přední kolo
Tyto brzdové kotouče nahrazují mnoho brzdových kotoučů LS (vlevo) / RS (vpravo) a mohou být instalovány na obou stranách.
Ocel použitá pro nové brzdové kotouče EBC je speciální spojení z nerezové oceli s vyšším třecím účinkem než u konvenčních tepelně ošetřených brzdových kotoučů z nerezové oceli. Se zlepšením tření o 10% se brzdná síla ještě zvýší.
Hmotnost nové řadyX  aXC  je snížena o dalších 5-10% díky systému 6-nýtů s odlehčeným vnitřním kroužkem, což zase představuje zlepšení oproti konvenčním brzdovým kotoučům
Nové rotory jsou vybaveny jedinečným a patentovaným systémem EBC společnosti EBC, jehož čtvercové nýty ve vybráních brzdového kotouče pod teplem generovaným během brzdění umožňují neomezené rozšiřování vnějšího a vnitřního kroužku, aniž by ovlivňovaly nýtovaný kloub.
K takovému poškození dochází, když je brzdový kotouč zahříván silným brzděním a vnější kroužek se dotýká (obvykle kruhových) nýtů, které oddělují vnější kroužek od vnitřního kroužku. Nový systém EBC zabraňuje tomuto problému, který způsobuje 100% defektů brzdových kotoučů způsobených zkreslením a vibracemi.
Co je systém SD? Jedná se o nový nýtovací systém od EBC. Tento systém zcela zabraňuje zkreslení brzdového kotouče, zvyšuje životnost brzdového kotouče a zlepšuje trvanlivost brzdného účinku.
Cena s DPH: 5 685 Kč (4698,35 bez DPH)
Dostupnost: externí sklad: 3-6 pracovních dnů
Objedn. číslo 52400
+ -

Řada EBC X / XC - Plně plovoucí brzdové kotouče pro přední kolo
Tyto brzdové kotouče nahrazují mnoho brzdových kotoučů LS (vlevo) / RS (vpravo) a mohou být instalovány na obou stranách.
Ocel použitá pro nové brzdové kotouče EBC je speciální spojení z nerezové oceli s vyšším třecím účinkem než u konvenčních tepelně ošetřených brzdových kotoučů z nerezové oceli. Se zlepšením tření o 10% se brzdná síla ještě zvýší.
Hmotnost nové řadyX aXC je snížena o dalších 5-10% díky systému 6-nýtů s odlehčeným vnitřním kroužkem, což zase představuje zlepšení oproti konvenčním brzdovým kotoučům
Nové rotory jsou vybaveny jedinečným a patentovaným systémem EBC společnosti EBC, jehož čtvercové nýty ve vybráních brzdového kotouče pod teplem generovaným během brzdění umožňují neomezené rozšiřování vnějšího a vnitřního kroužku, aniž by ovlivňovaly nýtovaný kloub.
K takovému poškození dochází, když je brzdový kotouč zahříván silným brzděním a vnější kroužek se dotýká (obvykle kruhových) nýtů, které oddělují vnější kroužek od vnitřního kroužku. Nový systém EBC zabraňuje tomuto problému, který způsobuje 100% defektů brzdových kotoučů způsobených zkreslením a vibracemi.
Co je systém SD? Jedná se o nový nýtovací systém od EBC. Tento systém zcela zabraňuje zkreslení brzdového kotouče, zvyšuje životnost brzdového kotouče a zlepšuje trvanlivost brzdného účinku.