Brzdový kotouč EBC MD2069

Brzdový kotouč EBC HPSR, tuhá verze. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou HPSR ocel, která má o 18% vyšší koeficient tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Celý povrch je navíc chráněn vrstvou zinku o tloušťce 3 mikrony, která se během brzdění v oblasti brzdové destičky brzdí. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti jednodušeji tvarovat rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve vozidle Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdný výkon za mokra a tím nižší opotřebení.
- Brzdový kroužek obrobený z kované oceli s nízkým obsahem uhlíku HPSR.
- Proto nedošlo k deformaci brzdového kotouče ani při maximálním zatížení.
- Žádná vitrifikace brzdného povrchu, koeficient tření zůstane konstantní.
- Vyvrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- Pro lepší brzdný výkon EBC doporučuje brzdové destičky EBC Double-H Sinter.
- Nezávislý design.
BARVA: ZLATO
Cena s DPH: 5 034 Kč (4160,33 bez DPH)
Dostupnost: není skladem: na dotaz
Objedn. číslo 52614
+ -

Brzdový kotouč EBC HPSR, tuhá verze. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou HPSR ocel, která má o 18% vyšší koeficient tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Celý povrch je navíc chráněn vrstvou zinku o tloušťce 3 mikrony, která se během brzdění v oblasti brzdové destičky brzdí. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti jednodušeji tvarovat rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve vozidle Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdný výkon za mokra a tím nižší opotřebení.
- Brzdový kroužek obrobený z kované oceli s nízkým obsahem uhlíku HPSR.
- Proto nedošlo k deformaci brzdového kotouče ani při maximálním zatížení.
- Žádná vitrifikace brzdného povrchu, koeficient tření zůstane konstantní.
- Vyvrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- Pro lepší brzdný výkon EBC doporučuje brzdové destičky EBC Double-H Sinter.
- Nezávislý design.
BARVA: ZLATO