Z důvodu pravidelné letní odstávky výrobce DUCATI od Července do konce Srpna se mohou termíny dodání dílů posunout. Děkujeme za pochopení 

Brzdový kotouč levý EBC MD685LS

Brzdový kotouč EBC HPSR, pevná verze. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšit brzdný výkon ve srovnání s původním brzdovým kotoučem. Společnost EBC používá ocel HPSR s nízkým obsahem uhlíku, která má o 18 % vyšší koeficient tření. Tato ocel je mnohem odolnější proti korozi než litá ocel. Celý povrch je navíc chráněn 3 mikrony silnou vrstvou zinku, která se v oblasti kontaktní zóny brzdového obložení opotřebovává již během brzdění. Pouze v této oblasti se může po delší době používání vytvořit lehká blesková rez.
Brzdové kotouče jsou vrtány v provedení ptačí klece, aby se vystačilo s co nejmenším počtem otvorů a zároveň se optimalizovalo čištění brzdového kotouče od dešťové vody a brzdového prachu. Čím méně otvorů, tím lepší brzdný účinek na mokru a nižší opotřebení.
- Brzdový kroužek vyfrézovaný z kované oceli HPSR s nízkým obsahem uhlíku.
- Proto nedochází k deformaci brzdového kotouče ani při nejvyšším zatížení.
- Nedochází ke sklovitosti brzdné plochy, koeficient tření proto zůstává konstantní.
- Brzdová plocha vyvrtaná s optimalizovaným vzorem otvorů.
- Pozinkovaná na ochranu proti korozi.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- Společnost EBC doporučuje brzdové destičky EBC Double-H Sinter pro dosažení nejlepšího brzdného výkonu.
- Nezávislý design.
Cena s DPH: 3 301 Kč (2728,10 bez DPH)
Dostupnost: skladem v ČR: 2-3 pracovní dny
Objedn. číslo 52272
+ -

Brzdový kotouč EBC HPSR, pevná verze. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšit brzdný výkon ve srovnání s původním brzdovým kotoučem. Společnost EBC používá ocel HPSR s nízkým obsahem uhlíku, která má o 18 % vyšší koeficient tření. Tato ocel je mnohem odolnější proti korozi než litá ocel. Celý povrch je navíc chráněn 3 mikrony silnou vrstvou zinku, která se v oblasti kontaktní zóny brzdového obložení opotřebovává již během brzdění. Pouze v této oblasti se může po delší době používání vytvořit lehká blesková rez.
Brzdové kotouče jsou vrtány v provedení ptačí klece, aby se vystačilo s co nejmenším počtem otvorů a zároveň se optimalizovalo čištění brzdového kotouče od dešťové vody a brzdového prachu. Čím méně otvorů, tím lepší brzdný účinek na mokru a nižší opotřebení.
- Brzdový kroužek vyfrézovaný z kované oceli HPSR s nízkým obsahem uhlíku.
- Proto nedochází k deformaci brzdového kotouče ani při nejvyšším zatížení.
- Nedochází ke sklovitosti brzdné plochy, koeficient tření proto zůstává konstantní.
- Brzdová plocha vyvrtaná s optimalizovaným vzorem otvorů.
- Pozinkovaná na ochranu proti korozi.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- Společnost EBC doporučuje brzdové destičky EBC Double-H Sinter pro dosažení nejlepšího brzdného výkonu.
- Nezávislý design.