Brzdový kotouč EBC Nerezová ocel univerzální MD652

Brzdový kotouč EBC HPSR, pevná verze. VYROBENO V UK.
Cílem vývoje je zlepšit chování při brzdění ve srovnání s původním brzdovým kotoučem. EBC používá ocel HPSR s nízkým obsahem uhlíku, která má o 18% vyšší koeficient tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči rzi než litá ocel. Kromě toho je celý povrch chráněn vrstvou zinku o tloušťce 3 mikrony, která se při brzdění rozmělňuje v oblasti kontaktní zóny brzdové destičky. Pouze v této oblasti se může vytvořit mírná rezavá vrstva s delší životností.
Brzdové kotouče jsou vrtány v ptačí konstrukci, aby bylo možné vyhnout se co nejméně otvorům a současně optimalizovat čištění brzdového kotouče od dešťové vody a prachu z brzd. Čím méně vyvrtaných otvorů, tím lepší chování při brzdění za mokra a menší opotřebení.
- Brzdový kroužek frézovaný z kované oceli HPSR s nízkým obsahem uhlíku.
- Proto nedochází k deformaci brzdového kotouče ani při nejvyšším zatížení.
- Žádné zasklení brzdové plochy, koeficient tření proto zůstává konstantní.
- Brzdný povrch vyvrtaný s optimalizovaným vzorem děr.
- Pozinkováno pro ochranu proti korozi.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- EBC doporučuje pro dosažení nejlepšího brzdného účinku slinuté brzdové destičky EBC Double-H.
- Nezávislý design.
-Pozor! U vozidel ABS použijte originální kroužek ABS a upevňovací díly!
Cena s DPH: 3 110 Kč (2570,25 bez DPH)
Dostupnost: externí sklad: 3-6 pracovních dnů
Objedn. číslo 52271
+ -

Brzdový kotouč EBC HPSR, pevná verze. VYROBENO V UK.
Cílem vývoje je zlepšit chování při brzdění ve srovnání s původním brzdovým kotoučem. EBC používá ocel HPSR s nízkým obsahem uhlíku, která má o 18% vyšší koeficient tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči rzi než litá ocel. Kromě toho je celý povrch chráněn vrstvou zinku o tloušťce 3 mikrony, která se při brzdění rozmělňuje v oblasti kontaktní zóny brzdové destičky. Pouze v této oblasti se může vytvořit mírná rezavá vrstva s delší životností.
Brzdové kotouče jsou vrtány v ptačí konstrukci, aby bylo možné vyhnout se co nejméně otvorům a současně optimalizovat čištění brzdového kotouče od dešťové vody a prachu z brzd. Čím méně vyvrtaných otvorů, tím lepší chování při brzdění za mokra a menší opotřebení.
- Brzdový kroužek frézovaný z kované oceli HPSR s nízkým obsahem uhlíku.
- Proto nedochází k deformaci brzdového kotouče ani při nejvyšším zatížení.
- Žádné zasklení brzdové plochy, koeficient tření proto zůstává konstantní.
- Brzdný povrch vyvrtaný s optimalizovaným vzorem děr.
- Pozinkováno pro ochranu proti korozi.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- EBC doporučuje pro dosažení nejlepšího brzdného účinku slinuté brzdové destičky EBC Double-H.
- Nezávislý design.
-Pozor! U vozidel ABS použijte originální kroužek ABS a upevňovací díly!