Z důvodu plánované odstávky elektřiny budou 13.6.2024 omezený provoz a infolinka. Nelze vyzvednout zbozí osobně ani odeslat. Objednávky budou zpracovány

Brzdový kotouč levý EBC MD602LS

Plovoucí brzdový kotouč EBC Prolite, plně plovoucí. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšit brzdný výkon oproti původnímu brzdovému kotouči. Společnost EBC používá ocel HPSR s nízkým obsahem uhlíku, která má o 18 % vyšší koeficient tření. Tato ocel je mnohem odolnější proti korozi než litá ocel. Celý povrch je navíc chráněn 3 mikrony silným zinkovým povlakem, který se opotřebovává v oblasti kontaktu brzdových destiček, jakmile jsou brzdy aktivovány. Pouze v této oblasti může vzniknout lehká blesková koroze s delší životností.
Brzdové kotouče jsou vrtány v provedení ptačí klece, aby se vystačilo s co nejmenším počtem otvorů a zároveň se optimalizovalo čištění brzdového kotouče od dešťové vody a brzdového prachu. Čím méně otvorů, tím lepší brzdný účinek na mokru a nižší opotřebení.
- Brzdový kroužek vyfrézovaný z kované oceli HPSR s nízkým obsahem uhlíku.
- Proto nedochází k deformaci brzdového kotouče ani při nejvyšším zatížení.
- Brzdná plocha se nezasklívá, součinitel tření proto zůstává konstantní.
- Brzdová plocha vyvrtaná s optimalizovaným vzorem otvorů.
- Pozinkovaná na ochranu proti korozi.
- Náboj z eloxovaného hliníku.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- Nezávislý design.
Cena s DPH: 6 559 Kč (5420,66 bez DPH)
Dostupnost: externí sklad: 3-6 pracovních dnů
Objedn. číslo 52635
+ -

Plovoucí brzdový kotouč EBC Prolite, plně plovoucí. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšit brzdný výkon oproti původnímu brzdovému kotouči. Společnost EBC používá ocel HPSR s nízkým obsahem uhlíku, která má o 18 % vyšší koeficient tření. Tato ocel je mnohem odolnější proti korozi než litá ocel. Celý povrch je navíc chráněn 3 mikrony silným zinkovým povlakem, který se opotřebovává v oblasti kontaktu brzdových destiček, jakmile jsou brzdy aktivovány. Pouze v této oblasti může vzniknout lehká blesková koroze s delší životností.
Brzdové kotouče jsou vrtány v provedení ptačí klece, aby se vystačilo s co nejmenším počtem otvorů a zároveň se optimalizovalo čištění brzdového kotouče od dešťové vody a brzdového prachu. Čím méně otvorů, tím lepší brzdný účinek na mokru a nižší opotřebení.
- Brzdový kroužek vyfrézovaný z kované oceli HPSR s nízkým obsahem uhlíku.
- Proto nedochází k deformaci brzdového kotouče ani při nejvyšším zatížení.
- Brzdná plocha se nezasklívá, součinitel tření proto zůstává konstantní.
- Brzdová plocha vyvrtaná s optimalizovaným vzorem otvorů.
- Pozinkovaná na ochranu proti korozi.
- Náboj z eloxovaného hliníku.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- Nezávislý design.