Brzdový kotouč X EBC Nerezová ocel MD614X

EBC X / XC series - Full plovoucí brzdové kotouče na předním kole
Tyto disky nahradí mnohé z LS (vlevo) / RS (vpravo) brzdových kotoučů a může být instalován na obou stranách.
Použitá ocel pro nové EBC brzdových kotoučů je speciální spojení z nerezové oceli s vyšší třecí účinek než u běžných nerezových disků tepelně zpracovaných. Se zlepšením 10% v třecím účinkem, brzdná síla, se dále zvyšuje.
Hmotnost nového seriesX ?? andXC ?? je snížena o 6-nýtovací systém s lehkou vnitřním kroužkem o dalších 5 až 10%, což znamená zlepšení oproti konvenčním brzdových kotoučů
Nové brzdové kotouče jsou vybaveny unikátní a patentované SD systému EBC, umožňující jeho čtvercové výlisky ve vybrání brzdového kotouče s teplu během brzdění neomezenou expanzi vnějšího a vnitřního kroužku bez ovlivnění spojení nýtu
Taková degradace probíhá, když je brzdový kotouč zahřívá prudkém brzdění a vnějším prstencem (obvykle kruhových) kontaktů nýty, které se oddělují od vnější kroužek vnitřního kroužku. Nový systém EBC tento problém je zabráněno, což způsobuje 100% brzdových vad, které jsou způsobeny tím, deformace disku a vibrace.
Co je systém SD? To je kolem nového čtvercového nýtování systému EBC. U tohoto systému je deformace brzdového kotouče je zcela zabráněno, zvýšená životnost rotoru a zlepšuje odolnost brzdného účinku.
Cena s DPH: 5 811 Kč (4802,48 bez DPH)
Dostupnost: externí sklad: 3-6 pracovních dnů
Objedn. číslo 52545
+ -

EBC X / XC series - Full plovoucí brzdové kotouče na předním kole
Tyto disky nahradí mnohé z LS (vlevo) / RS (vpravo) brzdových kotoučů a může být instalován na obou stranách.
Použitá ocel pro nové EBC brzdových kotoučů je speciální spojení z nerezové oceli s vyšší třecí účinek než u běžných nerezových disků tepelně zpracovaných. Se zlepšením 10% v třecím účinkem, brzdná síla, se dále zvyšuje.
Hmotnost nového seriesX ?? andXC ?? je snížena o 6-nýtovací systém s lehkou vnitřním kroužkem o dalších 5 až 10%, což znamená zlepšení oproti konvenčním brzdových kotoučů
Nové brzdové kotouče jsou vybaveny unikátní a patentované SD systému EBC, umožňující jeho čtvercové výlisky ve vybrání brzdového kotouče s teplu během brzdění neomezenou expanzi vnějšího a vnitřního kroužku bez ovlivnění spojení nýtu
Taková degradace probíhá, když je brzdový kotouč zahřívá prudkém brzdění a vnějším prstencem (obvykle kruhových) kontaktů nýty, které se oddělují od vnější kroužek vnitřního kroužku. Nový systém EBC tento problém je zabráněno, což způsobuje 100% brzdových vad, které jsou způsobeny tím, deformace disku a vibrace.
Co je systém SD? To je kolem nového čtvercového nýtování systému EBC. U tohoto systému je deformace brzdového kotouče je zcela zabráněno, zvýšená životnost rotoru a zlepšuje odolnost brzdného účinku.