Brzdová pumpa hydraulická MAG HC1 18 mm langer Hebel 2100453

Brzdová kotva Magura HC1 s průměrem pístu 18 mm a dlouhou pákou 180 mm.
Pocit brzdit a svírat mnohem přesněji a cítit plný, přímý tlakový bod potěší každého motocyklistu. Skutečnost je:
Každý, kdo někdy zažil výkon radiálního hlavního válce Magura, se bude této zkušenosti zdráhat vzdát. Díky šikmo-radiálnímu sklonu armatury zaujme HC1 ideálními montážními podmínkami.
Stejně jako všechny značkové výrobky Magura i tento radiální hlavní válec kompatibilní s ABS zaujme nejnovější technologií, ideální ergonomií a vynikajícím zpracováním do posledního detailu.
Spojka brzdy HC1 / spojky je dodávána s předem sestaveným spínačem brzdového světla a expanzní nádobou.
Kromě různých typů expanzní nádoby s vhodným držákem a svěrkou pro zrcadlo jsou jako náhradní díly k dispozici také páky ve dvou různých délkách.
Pro superbiky, supermoto a pouliční sportovce
Optimální kinematika páky
Dosah páky individuálně nastavitelný
Vyrobeno extrémně kvalitně
Páka a válec jsou kované části
Přímý tlakový bod
Citlivé a silné brzdění a svírání
Prostorově úsporná konstrukce
Přesvědčivý poměr ceny a výkonu
Kompatibilní s ABS
Rozsah dodávky:
HC1
Banjo šroub s těsněním
Standardní svorka
ABE pro brzdové armatury
Oddělený kontejner s držákem
Předem smontovaný spínač
Uživatelská příručka
Cena s DPH: 8 980 Kč (7421,49 bez DPH)
Dostupnost: externí sklad: 3-6 pracovních dnů
Objedn. číslo 66264
+ -

Brzdová kotva Magura HC1 s průměrem pístu 18 mm a dlouhou pákou 180 mm.
Pocit brzdit a svírat mnohem přesněji a cítit plný, přímý tlakový bod potěší každého motocyklistu. Skutečnost je:
Každý, kdo někdy zažil výkon radiálního hlavního válce Magura, se bude této zkušenosti zdráhat vzdát. Díky šikmo-radiálnímu sklonu armatury zaujme HC1 ideálními montážními podmínkami.
Stejně jako všechny značkové výrobky Magura i tento radiální hlavní válec kompatibilní s ABS zaujme nejnovější technologií, ideální ergonomií a vynikajícím zpracováním do posledního detailu.
Spojka brzdy HC1 / spojky je dodávána s předem sestaveným spínačem brzdového světla a expanzní nádobou.
Kromě různých typů expanzní nádoby s vhodným držákem a svěrkou pro zrcadlo jsou jako náhradní díly k dispozici také páky ve dvou různých délkách.
Pro superbiky, supermoto a pouliční sportovce
Optimální kinematika páky
Dosah páky individuálně nastavitelný
Vyrobeno extrémně kvalitně
Páka a válec jsou kované části
Přímý tlakový bod
Citlivé a silné brzdění a svírání
Prostorově úsporná konstrukce
Přesvědčivý poměr ceny a výkonu
Kompatibilní s ABS
Rozsah dodávky:
HC1
Banjo šroub s těsněním
Standardní svorka
ABE pro brzdové armatury
Oddělený kontejner s držákem
Předem smontovaný spínač
Uživatelská příručka