Brzdový kotouč X EBC MD843X

Řada EBC X / XC - Plně plovoucí brzdové kotouče předního kola
Tyto brzdové kotouče nahrazují mnoho z brzdových kotoučů LS (vlevo) / RS (vpravo) a mohou být instalovány na obou stranách.
Ocel používaná pro nové brzdové kotouče EBC je speciální nerezové spojení s vyšším třecím účinkem než u konvenčních tepelně opracovaných nerezových brzdových kotoučů. Díky 10% zlepšení tření působí brzdná síla ještě dále.
Hmotnost nových řady  X  a  XC  se díky 6-nýtovému systému s lehkým vnitřním kroužkem sníží o dalších 5-10%, což představuje zlepšení oproti běžným brzdovým kotoučům
Nové rotory jsou vybaveny unikátním a patentovaným SD systémem EBC, jehož čtvercové nýty ve vybrání brzdového kotouče pod teplem generovaným při brzdění umožňují neomezené roztažení vnějších a vnitřních kroužků bez ovlivnění nýtu
Takové zhoršení nastane, když je brzdový kotouč ohříván silným brzdením a vnější kroužek se dotýká (normálně kulatých) nýtů, které oddělují vnější kroužek od vnitřního kroužku. Nový systém EBC zabraňuje tomuto problému, který způsobuje 100% poruch brzdového kotouče způsobených zkreslením disku a vibracemi.
Co je systém SD? Je to nový čtvercový nýtovací systém od firmy EBC. Tento systém zcela zabraňuje zkreslení brzdového kotouče, prodlužuje životnost brzdového kotouče a zlepšuje životnost brzdného efektu.
Cena s DPH: 5 811 Kč (4802,48 bez DPH)
Dostupnost: není skladem: na dotaz
Objedn. číslo 52407
+ -

Řada EBC X / XC - Plně plovoucí brzdové kotouče předního kola
Tyto brzdové kotouče nahrazují mnoho z brzdových kotoučů LS (vlevo) / RS (vpravo) a mohou být instalovány na obou stranách.
Ocel používaná pro nové brzdové kotouče EBC je speciální nerezové spojení s vyšším třecím účinkem než u konvenčních tepelně opracovaných nerezových brzdových kotoučů. Díky 10% zlepšení tření působí brzdná síla ještě dále.
Hmotnost nových řady X a XC se díky 6-nýtovému systému s lehkým vnitřním kroužkem sníží o dalších 5-10%, což představuje zlepšení oproti běžným brzdovým kotoučům
Nové rotory jsou vybaveny unikátním a patentovaným SD systémem EBC, jehož čtvercové nýty ve vybrání brzdového kotouče pod teplem generovaným při brzdění umožňují neomezené roztažení vnějších a vnitřních kroužků bez ovlivnění nýtu
Takové zhoršení nastane, když je brzdový kotouč ohříván silným brzdením a vnější kroužek se dotýká (normálně kulatých) nýtů, které oddělují vnější kroužek od vnitřního kroužku. Nový systém EBC zabraňuje tomuto problému, který způsobuje 100% poruch brzdového kotouče způsobených zkreslením disku a vibracemi.
Co je systém SD? Je to nový čtvercový nýtovací systém od firmy EBC. Tento systém zcela zabraňuje zkreslení brzdového kotouče, prodlužuje životnost brzdového kotouče a zlepšuje životnost brzdného efektu.