Brzdový kotouč VINTAGE EBC VMD1036

EBC Plně plovoucí rotory předních kol v retro stylu
Ideální pro závodníky v kavárně
Ocel použitá pro nové brzdové kotouče EBC je speciální spojení z nerezové oceli s vyšším třecím účinkem než u konvenčních tepelně ošetřených brzdových kotoučů z nerezové oceli. Se zlepšením tření o 10% se brzdná síla ještě zvýší.
Hmotnost nové řady VMD je snížena o dalších 5-10% díky nýtovacímu systému s odlehčeným vnitřním kroužkem, což zase znamená zlepšení oproti konvenčním brzdovým kotoučům
Nové brzdové kotouče jsou plováky, které umožní, aby teplo vytvářené během brzdění umožnilo neomezené rozšiřování vnějšího a vnitřního kroužku, aniž by to ovlivnilo nýtovaný kloub.
K takovému poškození dochází, když je brzdový kotouč zahříván silným brzděním a vnější kroužek se dotýká (obvykle kruhových) nýtů, které oddělují vnější kroužek od vnitřního kroužku. Nový systém EBC zabraňuje tomuto problému, který způsobuje 100% defektů brzdových kotoučů způsobených zkreslením a vibracemi.
Brzdové kotouče vintage nemají číslo KBA a lze je registrovat pouze s jediným souhlasem na TÜV.
Cena s DPH: 6 446 Kč (5327,27 bez DPH)
Dostupnost: externí sklad: 3-6 pracovních dnů
Objedn. číslo 52385
+ -

EBC Plně plovoucí rotory předních kol v retro stylu
Ideální pro závodníky v kavárně
Ocel použitá pro nové brzdové kotouče EBC je speciální spojení z nerezové oceli s vyšším třecím účinkem než u konvenčních tepelně ošetřených brzdových kotoučů z nerezové oceli. Se zlepšením tření o 10% se brzdná síla ještě zvýší.
Hmotnost nové řady VMD je snížena o dalších 5-10% díky nýtovacímu systému s odlehčeným vnitřním kroužkem, což zase znamená zlepšení oproti konvenčním brzdovým kotoučům
Nové brzdové kotouče jsou plováky, které umožní, aby teplo vytvářené během brzdění umožnilo neomezené rozšiřování vnějšího a vnitřního kroužku, aniž by to ovlivnilo nýtovaný kloub.
K takovému poškození dochází, když je brzdový kotouč zahříván silným brzděním a vnější kroužek se dotýká (obvykle kruhových) nýtů, které oddělují vnější kroužek od vnitřního kroužku. Nový systém EBC zabraňuje tomuto problému, který způsobuje 100% defektů brzdových kotoučů způsobených zkreslením a vibracemi.
Brzdové kotouče vintage nemají číslo KBA a lze je registrovat pouze s jediným souhlasem na TÜV.