Brzdový kotouč X EBC Stahl rostfrei MD4175X

Řada EBC X / XC - plně plovoucí brzdové kotouče pro přední kolo
Tyto brzdové kotouče nahrazují mnoho brzdových kotoučů LS (vlevo) / RS (vpravo) a mohou být instalovány na obou stranách.
Ocel použitá pro nové brzdové kotouče EBC je speciální směs z nerezové oceli s vyšším třením než u konvenčních tepelně ošetřených brzdových kotoučů z nerezové oceli. Se zlepšením tření o 10% se brzdná síla ještě zvýší.
Hmotnost nové řady ?X? a ?XC? je snížena o dalších 5-10% díky systému 6-nýtů s odlehčeným vnitřním kroužkem, což zase znamená zlepšení oproti klasickým brzdovým kotoučům
Nové brzdové kotouče jsou vybaveny jedinečným a patentovaným systémem SD od EBC, jehož čtvercové nýty ve vybrání brzdového kotouče pod teplem generovaným během brzdění umožňují rozšíření vnějšího a vnitřního kroužku bez ovlivnění nýtového spojení.
K takovému poškození dochází, když se brzdový kotouč zahřívá v důsledku prudkého brzdění a vnější kroužek se dotkne (obvykle kruhových) nýtů, které oddělují vnější kroužek od vnitřního kroužku. Nový systém EBC zabraňuje tomuto problému, který způsobuje 100% defektů brzdových kotoučů způsobených deformací kotouče a vibracemi.
Co je systém SD? Toto je nový čtyřhranný nýtový systém od EBC. U tohoto systému je zcela zabráněno deformaci brzdového kotouče, zvyšuje se životnost brzdového kotouče a zvyšuje se trvanlivost brzdného účinku.
Cena s DPH: 4 353 Kč (3597,52 bez DPH)
Dostupnost: skladem v ČR: 2-3 pracovní dny
Objedn. číslo 52449
+ -

Řada EBC X / XC - plně plovoucí brzdové kotouče pro přední kolo
Tyto brzdové kotouče nahrazují mnoho brzdových kotoučů LS (vlevo) / RS (vpravo) a mohou být instalovány na obou stranách.
Ocel použitá pro nové brzdové kotouče EBC je speciální směs z nerezové oceli s vyšším třením než u konvenčních tepelně ošetřených brzdových kotoučů z nerezové oceli. Se zlepšením tření o 10% se brzdná síla ještě zvýší.
Hmotnost nové řady ?X? a ?XC? je snížena o dalších 5-10% díky systému 6-nýtů s odlehčeným vnitřním kroužkem, což zase znamená zlepšení oproti klasickým brzdovým kotoučům
Nové brzdové kotouče jsou vybaveny jedinečným a patentovaným systémem SD od EBC, jehož čtvercové nýty ve vybrání brzdového kotouče pod teplem generovaným během brzdění umožňují rozšíření vnějšího a vnitřního kroužku bez ovlivnění nýtového spojení.
K takovému poškození dochází, když se brzdový kotouč zahřívá v důsledku prudkého brzdění a vnější kroužek se dotkne (obvykle kruhových) nýtů, které oddělují vnější kroužek od vnitřního kroužku. Nový systém EBC zabraňuje tomuto problému, který způsobuje 100% defektů brzdových kotoučů způsobených deformací kotouče a vibracemi.
Co je systém SD? Toto je nový čtyřhranný nýtový systém od EBC. U tohoto systému je zcela zabráněno deformaci brzdového kotouče, zvyšuje se životnost brzdového kotouče a zvyšuje se trvanlivost brzdného účinku.