Brzdový kotouč EBC MX / Enduro / ATV MD6113D

Brzdový kotouč EBC Prolite, plně plovoucí
EBC nahrazuje tuhý originální disk plně plovoucím kotoučem
Velmi složité a nákladné plné plováky ve výrobě nabízejí rozhodující výhody při brzdění. Vrtaný a zemní brzdový kroužek, vyřezaný z kovaných ocelových ingotů HPSR, se může i nadále rozšiřovat bez přerušení, a to i při opakovaném plném brzdění, například při jízdě dolů v horách, aniž by došlo k deformaci. I zde je prokázáno nízké obsahy uhlíku v použité oceli HPSR, protože zajišťuje velmi malou strukturální změnu oceli pod tepelným namáháním při ohřevu a chlazení brzdového kotouče při tvrdé silniční dopravě. Plně plovoucí brzdový kotouč z EBC je vždy významným ziskem v bezpečnosti.
- Brzdový kroužek obrobený z kované oceli s nízkým obsahem uhlíku HPSR.
- Proto nedošlo k deformaci brzdového kotouče ani při maximálním zatížení.
- Žádná vitrifikace brzdového povrchu, koeficient tření zůstává konstantní.
- vrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- Eloxovaný hliníkový náboj.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- EBC doporučuje brzdové destičky EBC Double-H Sinter pro nejlepší brzdný výkon.
- Nezávislý design.
Cena s DPH: 3 966 Kč (3277,69 bez DPH)
Dostupnost: skladem v ČR: 2-3 pracovní dny
Objedn. číslo 52632
+ -

Brzdový kotouč EBC Prolite, plně plovoucí
EBC nahrazuje tuhý originální disk plně plovoucím kotoučem
Velmi složité a nákladné plné plováky ve výrobě nabízejí rozhodující výhody při brzdění. Vrtaný a zemní brzdový kroužek, vyřezaný z kovaných ocelových ingotů HPSR, se může i nadále rozšiřovat bez přerušení, a to i při opakovaném plném brzdění, například při jízdě dolů v horách, aniž by došlo k deformaci. I zde je prokázáno nízké obsahy uhlíku v použité oceli HPSR, protože zajišťuje velmi malou strukturální změnu oceli pod tepelným namáháním při ohřevu a chlazení brzdového kotouče při tvrdé silniční dopravě. Plně plovoucí brzdový kotouč z EBC je vždy významným ziskem v bezpečnosti.
- Brzdový kroužek obrobený z kované oceli s nízkým obsahem uhlíku HPSR.
- Proto nedošlo k deformaci brzdového kotouče ani při maximálním zatížení.
- Žádná vitrifikace brzdového povrchu, koeficient tření zůstává konstantní.
- vrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- Eloxovaný hliníkový náboj.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- EBC doporučuje brzdové destičky EBC Double-H Sinter pro nejlepší brzdný výkon.
- Nezávislý design.