Brzdový kotouč Vintage EBC VMD656

Plně plovoucí brzdové kotouče EBC pro přední kolo ve stylu vintage
Ideální pro závodníky v kavárně
Ocel použitá pro nové brzdové kotouče EBC je speciální směs z nerezové oceli s vyšším třecím účinkem než u konvenčních tepelně zpracovaných brzdových kotoučů z nerezové oceli. Díky 10% zlepšení účinku tření se brzdná síla ještě dále zvyšuje.
Hmotnost nové řady VMD je snížena o dalších 5?10% díky systému nýtů s odlehčeným vnitřním kroužkem, což znamená zlepšení oproti běžným brzdovým kotoučům
Nové brzdové kotouče mají plováky, takže teplo generované při brzdění umožní expanzi vnějšího a vnitřního kroužku, aniž by to ovlivnilo nýtované spojení
K takovému narušení dochází, když se brzdový kotouč v důsledku prudkého brzdění zahřeje a vnější kroužek se dotkne (obvykle kulatých) nýtů, které oddělují vnější kroužek od vnitřního kroužku. Nový systém EBC se vyhne tomuto problému, který způsobuje 100% defektů brzdových kotoučů způsobených deformací a vibracemi kotouče.
Vintage brzdové kotouče nemají číslo KBA a lze je zaregistrovat u TÜV pouze na základě individuálního schválení.
Cena s DPH: 6 615 Kč (5466,94 bez DPH)
Dostupnost: externí sklad: 3-6 pracovních dnů
Objedn. číslo 52384
+ -

Plně plovoucí brzdové kotouče EBC pro přední kolo ve stylu vintage
Ideální pro závodníky v kavárně
Ocel použitá pro nové brzdové kotouče EBC je speciální směs z nerezové oceli s vyšším třecím účinkem než u konvenčních tepelně zpracovaných brzdových kotoučů z nerezové oceli. Díky 10% zlepšení účinku tření se brzdná síla ještě dále zvyšuje.
Hmotnost nové řady VMD je snížena o dalších 5?10% díky systému nýtů s odlehčeným vnitřním kroužkem, což znamená zlepšení oproti běžným brzdovým kotoučům
Nové brzdové kotouče mají plováky, takže teplo generované při brzdění umožní expanzi vnějšího a vnitřního kroužku, aniž by to ovlivnilo nýtované spojení
K takovému narušení dochází, když se brzdový kotouč v důsledku prudkého brzdění zahřeje a vnější kroužek se dotkne (obvykle kulatých) nýtů, které oddělují vnější kroužek od vnitřního kroužku. Nový systém EBC se vyhne tomuto problému, který způsobuje 100% defektů brzdových kotoučů způsobených deformací a vibracemi kotouče.
Vintage brzdové kotouče nemají číslo KBA a lze je zaregistrovat u TÜV pouze na základě individuálního schválení.