Brzdový kotouč EBC HPSR, tuhá verze. MADE IN UK. Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou HPSR ocel, která má o 18% vyšší koeficient tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Navíc je celý povrch chráněn vrstvou zinku o tloušťce 3 mikrony, která se během brzdění v oblasti kontaktní oblasti brzdového obložení brzdí. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti jednodušeji tvarovat rzi. Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve vozidle Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdný výkon za mokra a tím nižší opotřebení. - Brzdový kroužek obrobený z kované oceli s nízkým obsahem uhlíku HPSR. - Proto nedošlo k deformaci brzdového kotouče ani při maximálním zatížení. - Žádná vitrifikace brzdného povrchu, koeficient tření zůstane konstantní. - Vyvrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů. - Pozinkované pro ochranu proti korozi. - Nejnižší výrobní tolerance. - Pro lepší brzdný výkon EBC doporučuje brzdové destičky EBC Double-H Sinter. - Nezávislý design.
žádné produkty 0 Kč