Brzdový kotouč levý EBC MD2023LS

Plovoucí brzdový kotouč EBC Prolite, plně plovoucí. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšit brzdný výkon ve srovnání s původním brzdovým kotoučem. Společnost EBC používá ocel HPSR s nízkým obsahem uhlíku, která má o 18 % vyšší koeficient tření. Tato ocel je mnohem odolnější proti korozi než litá ocel. Celý povrch je navíc chráněn 3 mikrony silnou vrstvou zinku, která se v oblasti kontaktní zóny brzdového obložení opotřebovává již během brzdění. Pouze v této oblasti se může po delší době používání vytvořit lehká blesková rez.
Brzdové kotouče jsou vrtány v provedení ptačí klece, aby se vystačilo s co nejmenším počtem otvorů a zároveň se optimalizovalo čištění brzdového kotouče od dešťové vody a brzdového prachu. Čím méně otvorů, tím lepší brzdný účinek na mokru a nižší opotřebení.
- Brzdový kroužek vyfrézovaný z kované oceli HPSR s nízkým obsahem uhlíku.
- Proto nedochází k deformaci brzdového kotouče ani při nejvyšším zatížení.
- Nedochází ke sklovitosti brzdné plochy, koeficient tření proto zůstává konstantní.
- Brzdová plocha vyvrtaná s optimalizovaným vzorem otvorů.
- Pozinkovaná na ochranu proti korozi.
- Náboj z eloxovaného hliníku.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- Nezávislý design.
Cena s DPH: 6 559 Kč (5420,66 bez DPH)
Dostupnost: externí sklad: 3-6 pracovních dnů
Objedn. číslo 52518
+ -

Plovoucí brzdový kotouč EBC Prolite, plně plovoucí. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšit brzdný výkon ve srovnání s původním brzdovým kotoučem. Společnost EBC používá ocel HPSR s nízkým obsahem uhlíku, která má o 18 % vyšší koeficient tření. Tato ocel je mnohem odolnější proti korozi než litá ocel. Celý povrch je navíc chráněn 3 mikrony silnou vrstvou zinku, která se v oblasti kontaktní zóny brzdového obložení opotřebovává již během brzdění. Pouze v této oblasti se může po delší době používání vytvořit lehká blesková rez.
Brzdové kotouče jsou vrtány v provedení ptačí klece, aby se vystačilo s co nejmenším počtem otvorů a zároveň se optimalizovalo čištění brzdového kotouče od dešťové vody a brzdového prachu. Čím méně otvorů, tím lepší brzdný účinek na mokru a nižší opotřebení.
- Brzdový kroužek vyfrézovaný z kované oceli HPSR s nízkým obsahem uhlíku.
- Proto nedochází k deformaci brzdového kotouče ani při nejvyšším zatížení.
- Nedochází ke sklovitosti brzdné plochy, koeficient tření proto zůstává konstantní.
- Brzdová plocha vyvrtaná s optimalizovaným vzorem otvorů.
- Pozinkovaná na ochranu proti korozi.
- Náboj z eloxovaného hliníku.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- Nezávislý design.