Brzdový kotouč EBC Nerezová ocel MD2076

Brzdový kotouč EBC HPSR, tuhá verze. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou HPSR ocel, která má o 18% vyšší koeficient tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Navíc je celý povrch chráněn vrstvou zinku o tloušťce 3 mikrony, která se během brzdění v oblasti kontaktní oblasti brzdového obložení brzdí. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti jednodušeji tvarovat rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve vozidle Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdný výkon za mokra a tím nižší opotřebení.
- Brzdový kroužek obrobený z kované oceli s nízkým obsahem uhlíku HPSR.
- Proto nedošlo k deformaci brzdového kotouče ani při maximálním zatížení.
- Žádná vitrifikace brzdného povrchu, koeficient tření zůstane konstantní.
- Vyvrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- Pro lepší brzdný výkon EBC doporučuje brzdové destičky EBC Double-H Sinter.
- Nezávislý design.
Cena s DPH: 5 034 Kč (4160,33 bez DPH)
Dostupnost: skladem v ČR: 2-3 pracovní dny
Objedn. číslo 52577
+ -

Brzdový kotouč EBC HPSR, tuhá verze. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou HPSR ocel, která má o 18% vyšší koeficient tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Navíc je celý povrch chráněn vrstvou zinku o tloušťce 3 mikrony, která se během brzdění v oblasti kontaktní oblasti brzdového obložení brzdí. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti jednodušeji tvarovat rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve vozidle Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdný výkon za mokra a tím nižší opotřebení.
- Brzdový kroužek obrobený z kované oceli s nízkým obsahem uhlíku HPSR.
- Proto nedošlo k deformaci brzdového kotouče ani při maximálním zatížení.
- Žádná vitrifikace brzdného povrchu, koeficient tření zůstane konstantní.
- Vyvrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- Pro lepší brzdný výkon EBC doporučuje brzdové destičky EBC Double-H Sinter.
- Nezávislý design.