Od této chvíle všechny problémy nedostatečného napětí akumulátoru na motocyklech BMW s ABS patří minulosti. Poprvé! Gel technologie pro motocykly - pouze EXIDE Montáž pomocí šroubů a matic Loading ve vozidle: Požadovaná nabíjecím napětí mezi 14,1V do 14,4V Naložený s nabíječkou: Používá se výhradně jednotky s charakteristickými křivkami IU nebo IU1U2 s následujícími údaji: I fáze: 2-5 A (doporučeno) U nebo U1 fáze: 14,1-14,4 V; U2-fáze 13,8 V Doba nabíjení: IU nebo IU1 nejméně 12 hodin spínací U2-fáze po 12-16 hodin. Nahrazuje DIN typu 518 14, 519 13, 525 15 Náhrada za 51814, 51913 a 52015, Původní zařízení pro BMW. Vhodné pro BMW R modelů co rok. 1970 a všechny modely K. Okamžitě připravené k instalaci
žádné produkty € 0.00