Originální náhradní díly Honda
Model: Honda - TRX200 (1984)
BENZÍNOVÁ NÁDRŽ @ SEDAČKA
DIFERENCIÁL @ ROZVODOVKA
ELEKTROINSTALACE @ BAT...
HLAVA VÁLCE
HNACÍ HŘÍDEL
KARBURÁTOR
KLIKOVÁ HŘÍDEL/ PÍST
KLIKOVÁ SKŘÍŇ - KARTERY
KONCOVÉ SVĚTLO
KRYT STARTÉRU
KYVNÁ VIDLICE
LEFT COVER SPACER @ SU...
LEVÝ KRYT KLIK. SKŘÍNĚ...
LOCATION VAROVNÉ ŠTÍTKY
MANUALY
MECHANISMUS ŘAZENÍ @ M...
NÁBOJ @ TÁHLO
NÁŘADÍ
NOSIČ
OLEJOVÉ ČERPADLO
ONE-WAY SPOJKA
PÁČKY @ LANKA @ PŘEPÍ...
PRAVÝ KRYT MOTORU
PŘEDNÍ BLATNÍK
PŘEDNÍ BRZDA
PŘEDNÍ KOLO
PŘEDNÍ RAMENO
PŘEDNÍ VIDLICE
PŘEVODY
PULSE DYNAMO
PUMPA PŘEDNÍ BRZDY
RÁM
ROZVODOVÝ ŘETĚZ/ NAPÍNÁK
ŘÍDÍTKA
ŘÍZENÍ
SADA TĚSNĚNÍ A
SADA TĚSNĚNÍ B
SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD @ ZA...
SPOJKA
STARTÉR
STUPAČKY @ PÁČKA ZADNÍ...
SUB MISSION
SVĚTLOMET(Y)
VAČKOVÁ HŘÍDEL/ VENTILY
VÁLEC
VÝFUK
VZDUCHOVÝ FILTR
ZADNÍ BLATNÍK
ZADNÍ BRZDA
ZADNÍ KOLO (A)
ZADNÍ TLUMIČ
BENZÍNOVÁ NÁDRŽ @ SEDAČKA
DIFERENCIÁL @ ROZVODOVKA
ELEKTROINSTALACE @ BAT...
HLAVA VÁLCE
HNACÍ HŘÍDEL
KARBURÁTOR
KLIKOVÁ HŘÍDEL/ PÍST
KLIKOVÁ SKŘÍŇ - KARTERY
KONCOVÉ SVĚTLO
KRYT STARTÉRU
KYVNÁ VIDLICE
LEFT COVER SPACER @ SU...
LEVÝ KRYT KLIK. SKŘÍNĚ...
LOCATION VAROVNÉ ŠTÍTKY
MANUALY
MECHANISMUS ŘAZENÍ @ M...
NÁBOJ @ TÁHLO
NÁŘADÍ
NOSIČ
OLEJOVÉ ČERPADLO
ONE-WAY SPOJKA
PÁČKY @ LANKA @ PŘEPÍ...
PRAVÝ KRYT MOTORU
PŘEDNÍ BLATNÍK
PŘEDNÍ BRZDA
PŘEDNÍ KOLO
PŘEDNÍ RAMENO
PŘEDNÍ VIDLICE
PŘEVODY
PULSE DYNAMO
PUMPA PŘEDNÍ BRZDY
RÁM
ROZVODOVÝ ŘETĚZ/ NAPÍNÁK
ŘÍDÍTKA
ŘÍZENÍ
SADA TĚSNĚNÍ A
SADA TĚSNĚNÍ B
SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD @ ZA...
SPOJKA
STARTÉR
STUPAČKY @ PÁČKA ZADNÍ...
SUB MISSION
SVĚTLOMET(Y)
VAČKOVÁ HŘÍDEL/ VENTILY
VÁLEC
VÝFUK
VZDUCHOVÝ FILTR
ZADNÍ BLATNÍK
ZADNÍ BRZDA
ZADNÍ KOLO (A)
ZADNÍ TLUMIČ
Originální náhradní díly: KLIKOVÁ HŘÍDEL/ PÍST
Číslo ze schématu ?Číslo (pozice) pod kterým je díl označen v dané sestavě dílů (schématu). Nejedná se o objednávací číslo! |
Název dílu | Objednávací číslo | Doporučené množství ?Udává kolikrát se díl vyskytuje v dané sestavě dílů. Nejedná se o počet kusů v balení! |
Cena s DPH za 1 kus | |
---|---|---|---|---|---|
01 | CRANKSHAFT | 13000-958-681 | 0 | ||
02 | RING SET (STD) | 13011-958-671 | 1 | ||
02 | RING SET (STD) (nahrazuje 13011-958-672) |
13011-958-671 | 1 | ||
02 | RING SET (OS) (0.25) | 13012-958-671 | 0 | ||
02 | RING SET (OS) (0.25) (nahrazuje 13012-958-672) |
13012-958-671 | 0 | ||
02 | RING SET (OS) (0.50) | 13013-958-671 | 0 | ||
02 | RING SET (OS) (0.50) (nahrazuje 13013-958-672) |
13013-958-671 | 0 | ||
03 | PISTON (OS) (0.50) | 13103-958-670 | 0 | ||
03 | PISTON (OS) (0.25) | 13102-958-670 | 0 | ||
03 | PISTON (STD) | 13101-958-671 | 1 | ||
04 | PIN, PISTON | 13111-425-000 | 1 | ||
05 | ROD, CONNECTING | 13202-427-300 | 1 | ||
06 | PLATE | 13202-958-300 | 2 | ||
07 | CRANKSHAFT, R. | 13312-958-335 | 0 | ||
08 | CRANKSHAFT, L. | 13321-958-680 | 1 | ||
09 | PIN, CRANK | 13381-HF1-670 | 1 | ||
09 | PIN, CRANK (nahrazuje 13381-383-300) |
13381-HF1-670 | 1 | ||
10 | GEAR, OIL PUMP DRIVE | 13411-958-300 | 1 | ||
11 | SPROCKET (16T) | 14311-958-000 | 1 | ||
11 | SPROCKET (16T) (nahrazuje 14311-107-000) |
14311-958-000 | 1 | ||
12 | THROUGH, OIL | 15441-958-000 | 1 | ||
13 | SPRING, OIL THROUGH | 15446-958-000 | 1 | ||
14 | KEY (25X14X4) (nahrazuje 90701-HB6-000) |
90701-HB6-010 | 1 | ||
14 | KEY (25X14X4) | 90701-HB6-010 | 1 | ||
14 | KEY (25X14X4) (nahrazuje 90741-003-010) |
90701-HB6-010 | 1 | ||
15 | BEARING (63/28) | 91009-HC0-003 | 2 | ||
15 | BEARING (6328HS) | 91001-383-018 | 0 | ||
15 | BEARING (6328HS) (nahrazuje 91001-383-014) |
91009HC0003 (nahrazuje 91001-383-013) | 0 | ||
15 | BEARING (6328HS) | 91009HC0003 (nahrazuje 91001-383-013) | 0 | ||
15 | BEARING (6328HS) (nahrazuje 91001-383-003) |
91009HC0003 (nahrazuje 91001-383-013) | 0 | ||
16 | BEARING C, CONN ROD | 91004-440-003 | 0 | ||
16 | BEARING | 91004-437-004 | 0 | ||
16 | BEARING B, CONN ROD | 91003-440-003 | 0 | ||
16 | BEARING B, CONN ROD (nahrazuje 91003-437-004) |
91003-440-003 | 0 | ||
16 | BEARING A, CONN ROD | 91002-440-003 | 0 | ||
16 | BEARING | 91002440003 (nahrazuje 91002-437-004) | 0 | ||
17 | PIN, SPRING (2X16) | 94305-20162 | 0 | ||
18 | CLIP (15MM) | 94601-15000 | 2 |