Originální náhradní díly Honda
Model: Honda - CR250M (1976)
ALTERNÁTOR
BENZÍNOVÁ NÁDRŽ @ SEDAČKA
C.D. ZAPALOVÁNÍ
HANDLE GRIP @ LANKA
HŘÍDEL STARTOVACÍ PÁKY...
KARBURÁTOR M1-76
KARBURÁTOR(Y) - KOMPON...
KLIKOVÁ SKŘÍŇ - KARTER...
KYVNÁ VIDLICE @ ZADNÍ ...
LEVÝ KRYT KLIK. SKŘÍNĚ...
MANUALY
MECHANISMUS ŘAZENÍ
NÁŘADÍ
NUMBER PLATE @ CHAIN
PÍST(Y) @ KLIKOVÁ HŘÍDEL
PÍST(Y) @ VÁLEC @ SPRO...
PRAVÝ KRYT MOTORU @ H...
PŘEDNÍ KOLO
PŘEDNÍ VIDLICE
PŘEDNÍ VIDLICE M1-76
PŘEVODY
RÁM @ ELEKTROINSTALACE...
ŘÍDÍTKA
ŘÍZENÍ @ PŘEDNÍ BLATNÍK
SADA TĚSNĚNÍ
SPOJKA
VÁLEC @ HLAVA VÁLCE
VÝFUK M1-76
VZDUCHOVÝ FILTR @ POST...
ZADNÍ KOLO (A)
ZADNÍ KOLO (A) PANEL
ZADNÍ TLUMIČ 76
ALTERNÁTOR
BENZÍNOVÁ NÁDRŽ @ SEDAČKA
C.D. ZAPALOVÁNÍ
HANDLE GRIP @ LANKA
HŘÍDEL STARTOVACÍ PÁKY...
KARBURÁTOR M1-76
KARBURÁTOR(Y) - KOMPON...
KLIKOVÁ SKŘÍŇ - KARTER...
KYVNÁ VIDLICE @ ZADNÍ ...
LEVÝ KRYT KLIK. SKŘÍNĚ...
MANUALY
MECHANISMUS ŘAZENÍ
NÁŘADÍ
NUMBER PLATE @ CHAIN
PÍST(Y) @ KLIKOVÁ HŘÍDEL
PÍST(Y) @ VÁLEC @ SPRO...
PRAVÝ KRYT MOTORU @ H...
PŘEDNÍ KOLO
PŘEDNÍ VIDLICE
PŘEDNÍ VIDLICE M1-76
PŘEVODY
RÁM @ ELEKTROINSTALACE...
ŘÍDÍTKA
ŘÍZENÍ @ PŘEDNÍ BLATNÍK
SADA TĚSNĚNÍ
SPOJKA
VÁLEC @ HLAVA VÁLCE
VÝFUK M1-76
VZDUCHOVÝ FILTR @ POST...
ZADNÍ KOLO (A)
ZADNÍ KOLO (A) PANEL
ZADNÍ TLUMIČ 76
Originální náhradní díly: PÍST(Y) @ KLIKOVÁ HŘÍDEL
Číslo ze schématu ?Číslo (pozice) pod kterým je díl označen v dané sestavě dílů (schématu). Nejedná se o objednávací číslo! |
Název dílu | Objednávací číslo | Doporučené množství ?Udává kolikrát se díl vyskytuje v dané sestavě dílů. Nejedná se o počet kusů v balení! |
Cena s DPH za 1 kus | |
---|---|---|---|---|---|
01 | RING SET (STD) | 13011-381-003 | 0 | ||
01 | RING SET (OS) (0.25) | 13021-381-003 | 0 | ||
01 | RING SET (OS) (0.50) | 13031-381-003 | 0 | ||
01 | RING SET (OS) (0.75) | 13041-381-003 | 0 | ||
01 | RING SET (1.00) | 13051-381-003 | 0 | ||
02 | PISTON (1.00) | 13105-395-000 | 0 | ||
02 | PISTON (1.00) (nahrazuje 13105-381-000) |
13105-395-000 | 0 | ||
02 | PISTON (OS) (0.75) | 13104-395-000 | 0 | ||
02 | PISTON (OS) (0.75) (nahrazuje 13104-381-000) |
13104-395-000 | 0 | ||
02 | PISTON (OS) (0.50) | 13103-395-000 | 0 | ||
02 | PISTON (OS) (0.50) (nahrazuje 13103-381-000) |
13103-395-000 | 0 | ||
02 | PISTON (OS) (0.25) | 13102-395-000 | 0 | ||
02 | PISTON (OS) (0.25) (nahrazuje 13102-381-000) |
13102-395-000 | 0 | ||
02 | PISTON (STD) | 13101-381-000 | 0 | ||
03 | PIN A, PISTON | 13111-357-000 | 1 | ||
03 | PIN B, PISTON | 13112-357-000 | 0 | ||
04 | ROD, CONNECTING (nahrazuje 13201-381-300) |
13201-KA4-700 | 1 | ||
05 | WASHER | 13202-357-300 | 2 | ||
06 | CRANKSHAFT | 13300-381-000 | 0 | ||
07 | CRANKSHAFT, R. | 13311-381-300 | 1 | ||
07 | CRANKSHAFT, R. | 13311-395-300 | 0 | ||
08 | CRANKSHAFT, L. | 13321-381-300 | 0 | ||
09 | KEY (25X18) | 13331-357-000 | 1 | ||
10 | PIN, CRANK (nahrazuje 13381-357-330) |
13381-357-340 | 1 | ||
10 | PIN, CRANK | 13381-357-340 | 0 | ||
11 | GEAR, PRIMARY DRIVE | 13615-357-030 | 0 | ||
12 | BOLT, UBS (12X30) | 90013-333-010 | 0 | ||
13 | WASHER | 90201-333-020 | 0 | ||
14 | BEARING 3 (nahrazuje 91013-357-003) |
91013-VM0-008 | 0 | ||
14 | BEARING 3 | 91013-VM0-008 | 0 | ||
14 | BEARING 2 (nahrazuje 91012-357-003) |
91012-VM0-008 | 0 | ||
14 | BEARING 2 | 91012-VM0-008 | 0 | ||
14 | BEARING 1 (nahrazuje 91011-357-003) |
91011-VM0-008 | 0 | ||
14 | BEARING 1 | 91011-VM0-008 | 0 | ||
15 | BEARING 2 (nahrazuje 91016-357-006) |
91015-357-003 | 0 | ||
15 | BEARING 2 (nahrazuje 91016-357-004) |
91015-357-003 | 0 | ||
15 | BEARING 2 (nahrazuje 91016-357-003) |
91015-357-003 | 0 | ||
15 | BEARING 2 (nahrazuje 91015-357-006) |
91015-357-003 | 0 | ||
15 | BEARING 2 (nahrazuje 91015-357-004) |
91015-357-003 | 0 | ||
15 | BEARING 2 | 91015-357-003 | 0 | ||
15 | BEARING 2 (nahrazuje 91014-357-006) |
91015-357-003 | 0 | ||
15 | BEARING 2 (nahrazuje 91014-357-004) |
91015-357-003 | 0 | ||
15 | BEARING 2 (nahrazuje 91014-357-003) |
91015-357-003 | 0 | ||
16 | CLIP (18MM) | 94601-18000 | 2 |