Originální náhradní díly KTM
Model: KTM - 50 SX EU (2008)
BENZÍNOVÁ NÁDRŽ, SEDAČ...
CHLADÍCÍ SOUSTAVA
KARBURÁTOR
KARTERY
KLIKOVÁ HŘÍDEL, PÍST(Y)
KYVNÁ VIDLICE, TLUMIČ(E)
MASKA, BLATNÍKY
MECHANISMUS STARTOVACÍ...
POLEPY
PŘEDNÍ KOLO
PŘEDNÍ VIDLICE, TRIPLE...
PŘÍSLUŠENSTVÍ KIT
PUMPA PŘEDNÍ BRZDY
RÁM
ŘÍDÍTKA, PŘEPÍNAČE
SPEZIAL NÁŘADÍ
SPOJKA
TLUMIČ(E) DISASSEMBLED
TRANSMISION
TŘMEN BRZDY PŘEDNÍ
TŘMEN BRZDY ZADNÍ
VÁLEC, VÁLEC HAED
VÝFUKOVÝ SYSTÉM
ZADNÍ BRZDA CONTROL
ZADNÍ KOLO (A)
ZAPALOVÁNÍ
BENZÍNOVÁ NÁDRŽ, SEDAČ...
CHLADÍCÍ SOUSTAVA
KARBURÁTOR
KARTERY
KLIKOVÁ HŘÍDEL, PÍST(Y)
KYVNÁ VIDLICE, TLUMIČ(E)
MASKA, BLATNÍKY
MECHANISMUS STARTOVACÍ...
POLEPY
PŘEDNÍ KOLO
PŘEDNÍ VIDLICE, TRIPLE...
PŘÍSLUŠENSTVÍ KIT
PUMPA PŘEDNÍ BRZDY
RÁM
ŘÍDÍTKA, PŘEPÍNAČE
SPEZIAL NÁŘADÍ
SPOJKA
TLUMIČ(E) DISASSEMBLED
TRANSMISION
TŘMEN BRZDY PŘEDNÍ
TŘMEN BRZDY ZADNÍ
VÁLEC, VÁLEC HAED
VÝFUKOVÝ SYSTÉM
ZADNÍ BRZDA CONTROL
ZADNÍ KOLO (A)
ZAPALOVÁNÍ
Originální náhradní díly: KLIKOVÁ HŘÍDEL, PÍST(Y)
Číslo ze schématu ?Číslo (pozice) pod kterým je díl označen v dané sestavě dílů (schématu). Nejedná se o objednávací číslo! |
Název dílu | Objednávací číslo | Doporučené množství ?Udává kolikrát se díl vyskytuje v dané sestavě dílů. Nejedná se o počet kusů v balení! |
Cena s DPH za 1 kus | |
---|---|---|---|---|---|
07 | PISTON CPL.39,5 AB 50 LC 01 | 45130007000 A | 0 | ||
07 | PISTON CPL.39,5 CD 50 LC 01 | 45130007000 C | 0 | ||
07 | PISTON CPL.39,5 EF 50 LC 01 | 45130007000 E | 0 | ||
15 | CON.ROD REPAIRS. 50CCM LC 2001 | 45130015000 | 1 | ||
18 | CRANKSHAFT 50 LC 2004 | 45130018100 | 1 | ||
30 | PISTON RING 50CCM LC 2001 | 45230030000 (nahrazuje 45130030000) | 1 | ||
33 | PISTON PIN 50CCM LC 2001 | 45230033000 (nahrazuje 45130033000) | 1 | ||
34 | NEEDLE BEAR.PISTONPIN 12X15X15 | 45130034000 | 1 | ||
74 | CIRCLIP 2001 | 45230074000 (nahrazuje 45130074000) | 2 | ||
75 | WOODRUFF KEY 2,5X3,7 | 45130075000 | 1 | ||
76 | OIL SEAL RING 15X24X7 | 45130076000 | 1 | ||
77 | OIL SEAL RING 17X35X7 | 45130077000 | 1 | ||
82 | BALL BEARING 17X40X12 2002 | 45130082100 | 2 |