Originální náhradní díly Yamaha
Model: Yamaha - YP125R X-MAX 125 (2008)
BENZÍNOVÁ NÁDRŽ
BLATNÍK
BLINKRY
DYNAMO
ELEKTR. KOMPONENTY 1
ELEKTR. KOMPONENTY 2
CHLADIČ A HADICE
KLIKOVÁ HŘÍDEL & PÍST(Y)
KLIKOVÁ SKŘÍŇ - KARTERY
KONCOVÉ SVĚTLO
OLEJOVÉ ČERPADLO
POSTRANNÍ KRYTY
PŘEDNÍ KAPOTÁŽ
PŘEDNÍ KOLO
PŘEPÍNAČE & LEVER
PŘEVODY
PŘÍSTROJOVÁ DESKA, BUDÍKY
PUMPA PŘEDNÍ BRZDY
RÁM
ŘÍDÍTKA & LANKA
ŘÍZENÍ
SÁNÍ
SÁNÍ 2
SEDAČKA
SPOJKA
STARTÉR
STOJÁNEK & STUPAČKY
SVĚTLOMET(Y)
TŘMEN PŘEDNÍ BRZDY
TŘMEN ZADNÍ BRZDY
VAČKOVÁ HŘÍDEL & CHAIN
VÁLEC
VENTILY, ROZVODY
VÍKO KLIKOVÉ SKŘÍNĚ 1
VODNÍ ČERPADLO
VÝFUKOVÝ SYSTÉM
ZADNÍ KOLO (A)
ZADNÍ KYVNÁ VIDLICE & ...
BENZÍNOVÁ NÁDRŽ
BLATNÍK
BLINKRY
DYNAMO
ELEKTR. KOMPONENTY 1
ELEKTR. KOMPONENTY 2
CHLADIČ A HADICE
KLIKOVÁ HŘÍDEL & PÍST(Y)
KLIKOVÁ SKŘÍŇ - KARTERY
KONCOVÉ SVĚTLO
OLEJOVÉ ČERPADLO
POSTRANNÍ KRYTY
PŘEDNÍ KAPOTÁŽ
PŘEDNÍ KOLO
PŘEPÍNAČE & LEVER
PŘEVODY
PŘÍSTROJOVÁ DESKA, BUDÍKY
PUMPA PŘEDNÍ BRZDY
RÁM
ŘÍDÍTKA & LANKA
ŘÍZENÍ
SÁNÍ
SÁNÍ 2
SEDAČKA
SPOJKA
STARTÉR
STOJÁNEK & STUPAČKY
SVĚTLOMET(Y)
TŘMEN PŘEDNÍ BRZDY
TŘMEN ZADNÍ BRZDY
VAČKOVÁ HŘÍDEL & CHAIN
VÁLEC
VENTILY, ROZVODY
VÍKO KLIKOVÉ SKŘÍNĚ 1
VODNÍ ČERPADLO
VÝFUKOVÝ SYSTÉM
ZADNÍ KOLO (A)
ZADNÍ KYVNÁ VIDLICE & ...
Originální náhradní díly: TŘMEN ZADNÍ BRZDY
Číslo ze schématu ?Číslo (pozice) pod kterým je díl označen v dané sestavě dílů (schématu). Nejedná se o objednávací číslo! |
Název dílu | Objednávací číslo | Doporučené množství ?Udává kolikrát se díl vyskytuje v dané sestavě dílů. Nejedná se o počet kusů v balení! |
Cena s DPH za 1 kus | |
---|---|---|---|---|---|
01 | DISK, REAR BRAKE 2 | 1B9-F582W-01-00 | 1 | ||
02 | SCREW | 901110808400 (nahrazuje 90149-08814-00) | 4 | ||
03 | CALIPER ASSY, REAR 2 ((BREMBO)) |
2ABF580W0000 (nahrazuje 5NR-F580W-10-00) | 1 | ||
04 | .PAD, CALIPER 2 ((BREMBO)) |
5NR-F5811-10-00 | 1 | ||
05 | .SCREW, BLEED ((BREMBO)) |
5NR-F5824-00-00 | 1 | ||
06 | .CAP ((BREMBO)) |
4CU-F5825-00-00 | 1 | ||
07 | .SUPPORT, PAD ((BREMBO)) |
5NRF59190100 (nahrazuje 5NR-F5919-00-00) | 1 | ||
08 | BOLT, FLANGE | 90105-08121-00 | 2 |